FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Det er kun VVS-professionelle som kan handle hos Radiatorland.
Hvis du har brug for radiatorer, kan du tage fat på din lokale VVS-installatør, som enten allerede har en konto hos Radiatorland eller som formodentligt hurtigt kan få oprettet en konto.

Radiatorland har næsten 3000 forskellige modeller og størrelser. Normalt finder vi altid noget, der passer helt eller stort set til behov mht. højde, længde og dybde.

Vi har ikke adgang for privatpersoner. Men din VVS-installatør er velkommen til at tage dig med ud og besøge vores showroom.

Levering

Vi leverer i hele Danmark samt det øvrige Skandinavien, Island, Færøerne og Grønland

Ja, VVS-installatøren kan selv vælge, om man vi afhente, få leveret til værkstedet eller til anlægsstedet

Se under Services og Leveringsmuligheder for betingelser og priser

Nej, det har vi ikke. Men vi leverer radiatorer til Jylland stort set hver dag, så i realiteten er det ikke et problem.

Bestilling og betaling

Når man bestille varer hos Radiatorland, bliver der altid sendt en faktura til VVS-installatørens fakturaadresse. I særlige tilfælde vil Radiatorland kræve kontant betaling, hvis man f.eks. ikke har været kunde tidligere.

Returnering

På alle standardradiatorer og tilbehør er der 8 dages returret – under forudsætning af, at indpakningen ikke er brudt eller der er skader på produkt eller emballage.

Skaffevarer eller radiatorer som er speciallavet tages ikke retur.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål, kan du altid kontakte os

Ved at klikke 'Acceptér Alle', giver du tilladelse til at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, statistik og marketing